diumenge, 28 de març del 2010

LA PRIMERA JA ESTÀ AL SAC !

Doncs si, la primera ja la tenim al sac !!!, ja s´han passat els nervis, els duptes, les pors.........ara només hi ha agulletes, mal d´esquena, de cames.....un malestar general, però tant se val, lo important era acabar i aixó es lo que he aconseguit, a més a més amb un temps impensable 12h i 20´.

La cursa per mí va començar ja el divendres de matinada, ja que a les 2h -dormint només 2h-, sortia amb el cotxe cap a la Selva del Camp, una estona despès i amb parada de Mossos inclosa, arribava al Poliesportiu, !ja hi havia gent !, agafo el meu dorsal, i a preparar trastos.

El matí es bastant fred i fà molt aire, abans de la sortida, em trovo amb el Joan Albós de La Pobla, amb els seus companys, tot un veterà en aixó de les curses de resistència, a més té una forma fisica increible, estás fortissim Campió, 10h i 20´demostres que estàs fet un crak.


Per fí arriba l´esperat moment i comença la Cursa, tothom surt disparat, com si fós un sprint de 100 m, estant sonats !, i aquí comença la veritable aventura, per devant 67,5 km, de pujades, baixades, pedres i més pedres, bassals, camins i caminets, d´aire, de calor, de fang, boscos relliscosos, de patiment,....però també d´unes vistes impresionants, de patiment, d´esforç, i lo més bonic de tot, la gent tant maca que pots arribar a coneixer compartint uns quants km.


En resum, dia inolvidable, una cursa molt ben organitzada, els avituallament d´escandol,- millor que alguna Boda-, sobre tot l´avituallament de Prades, amb bocata de llonganissa a la brasa inclós, espectacular, i el paisatje sense comentaris, per mi que sóc de muntanya, em va xocar bastant poder estar a més de 1.000m d´alçada i de fons poder veure el mar, simplement al.lucinant.


Personalment he acabat més que content del resultat de la prova, ja que he superat el temps que tenia previst, a més tenint en conte que vaig perdre 30´, per ruc, ja em vaig perdre en un barranc, ! coses que passen, també vaig parar força estona a Prades a dinar, ja que la panxa em feia bastant mal, però gracies als super bocates, em vaig recuperar i vaig acabar força bé, per tot aixó estic més que satisfet, i ara a prepara la Caminada de les Carenes, de Pont de Suert a Tremp, 50 km i 3.000 de desnivell positiu, però ara mateix lo que toca es marató de sofà i tele tot el dia..........


I ja està, una abraçada pel Joan Albós, espero que ens puguem trovar molt aviat, i un altra abraçada al Lluís, company de patiments durant els últims 13 km de la prova, Lluís espero trovarte a Coll de Nargó, ara a descansar i cuidat aquestos genolls.........


Distància: 67,5 km
Temps: 12 hores i 25 minuts
FC x´130
Desnivell Acumulat: 4.900 m


El Joan amb els seus companys

una zona molt espectacular

Lo millor de la cursa........., el dinar a Prades

gairebé no es veu el camí


unes quantes fotos més


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada