dijous, 8 de juliol del 2010

ENCARA MIG DESTROSSAT

Ja han passat quatre dies desde la NQ, i encara estic "fotut", l´avantbraç dret totalment negre d´una caiguda, el colze dret unflat, la galta del cull dreta amb un morat com un puny, la zona de la cadera irritada per la motxila, les ingles totalment irritades, i aixó que portava baselina, algunes ampolles als peus, suposo que perdre una ungla d´una puntada a una pedra,..... però lo pitxor de tot el mal dels tendons, o els nervis, que hi ha al turmell i pugen cap al genoll, encara avui em fan bastant mal, que supuso anirà passant, fà falta una mica de repòs......ahhhhhhhh i de record m´he emportat un refredat com un piano

Malgrat tot, encara em dura la satisfacció de haver pogut acabar una prova tant dura com aquesta, avui he vist les classificacions i deunidó.

400 inscrits, des quals han sortit 370, han abandonat 135 persones, han finalitzat la prova 235 dels quals jo he quedat el 181, estic super orgullós

I per celebrar la noticia, he agafat la bike per anar ha estirar una mica les cames, passeig total fins a Aramunt i desprès pujada a Pessonada també molt tranquil.la, poca cosa, però poc a poc s´ha de tornar a la normalitat, encara que costarà una mica.......


Distància: 24,7 km
Temps: 1 hora 37 minuts
Desnivell Positiu: 370m
FC x´119

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada