dimarts, 7 de setembre del 2010

II VOLTA CIRCULAR D´OLIANA

Dos mesos desprès de la NQ´10, avui toca la II Volta al Pantà d´Oliana, un recorregut de 81 km i 6.500 m de desnivell acumulat, una prova bastant "durilla", i més tenint en compte que no he entrenat gairebé gens desde el juliol, molta btt, però poc CACO, -caminar i correr-, no estic gaire entrenat, però arrivo amb moltes ganes i bastant descansat


La sortida a les 5 de la tarda, allí em trovo amb coneguts d´altres curses, el Vicente, el José, l´Enric etc...., molt bon ambient i 230 inconscients preparats per patir unes quantes hores

Sortida puntual, i com sempre la gent a tope...jo surto dels últims, i començo a notar que no vaig massa fí, porto uns 5 km, i estic marejat, mal de panxa, amb vómits, .....no tinc forces, però poc a poc vaig fent kms, avui serà un dia molt llarg, vaig aguantant fins al km 30, 6 hores de cursa, i estic fatal, paro en aquest control, m´asento una estona, descanso, menjo un bocata i gairebé 1 L. de Coca-Cola,


Aquí em trovo amb el Baldiri, -el Lucero-, que tampoc es trova gaire bé, comentem la jugada i començem a caminar i xerrar, poc a poc ens anem animan, i sembla que la cosa va a millor, així que ja una mica més animats anem tirant, sensacions cada cop més bones, ara ja podem trotar a les baixades, i el nostre ritme es bastant més alt, sembla que em superat la "pajara", inicial,

Van caien els kms, i em trovo amb el Ramón, amb el que arribarem junts a meta, desprès de patir durant molts km,

Finalment arribem a Oliana, en un temps increible, tal i com va començar el dia, 16 hores i 26 minuts !!!, en la posició 70, una pasada, no m´ho puc creure, desprès d´un inici lamentable, el final ha sigut pletòric, estic molt content de poder haver acabat aquesta prova, ja que els primers 30 km, han sigut els pitjor de totes les curses que he fet fins ara, vull donar les gràcies al " Lucero", que m´ha acompanyat quan pitjor em trovaba, i al Ramón que es un "Crack", m´ho he passat genial els km que em compartit, tamber vull saludar al José, al Vicente, a L´Enric i el seu company que no recordo el nom, al Xavi, al David, i a tots amb els que he pogut compartir alguna estona, gràcies a tots


Bé doncs ja està, un altra al sac, una cursa dura, bonica, en un dia esplendit, i amb una nit perfecta per caminar, un cel totalment despejat, plè d´estels, i disfrutant dels companys i de la muntanya

Com sempre felicitar als Organitzadors, i als Voluntaris, gràcies a tots per tot, i espero tornar l´any vinent

Distància: 81 km
Temps: 16 hores i 26 minuts
Desnivell: 6.500 acumulat
FC x´128

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada