dissabte, 23 de gener del 2010

UN ALTRA RUTA PER ESPOT

Guapíssima la ruta d´avui, un cop a Espot, i una vegada la Ylenia anava cap al curset, jo he agafat la ruta que surt de la Hipica, i direcció amont, aproximadament a 2 km, trovo una cruïlla, en direcció "Cota 2.000", la deixo enrera i continuo pujant, per un camí espectacular pel mig del bosc, una mica més amunt trovo una altra cruïlla, una cap a la dreta, direcció "Camí dels Quatre Pins", i un altra "Forcall" que puja més amunt i que en principi està destinada al Ski Nordic, jo em decideixo a pujar amunt, i a uns 3 km, arribo a la cresta d´aquesta muntanya anomenada "Campo", una vegada al cim, veig que es perd la traça, i decideixo baixar per on he vingut, hi anar a buscar la cruïlla del "Camí del Quatre Pins". Ja sóc a la cruïlla, i continuo pel camí del "Quatre Pins", el camí es bastant planet, hi ha molta neu, i el camí es espectacular, tot ell pel mig del bosc, aproximadament a 3 km arrivo finalment a les pistes....., deunidó, i jo que avui no volia fer molta cosa !!!, per guardar forces per demà..., però que hi farem la sortida s´ho mereixia, s´ha de repetir, ruta molt recomanable, aixó si, una mica llarga.
I bé ara ha descansar una mica, que demà toca aixecar-se a les 6 h, per anar a Tavascan, a veure com va la cursa.....

Temps: 3 hores i 10 minuts
Distància: 12,30 km
Desnivell Positiu: 1.185 m

unes quantes fotillos de la ruta