diumenge, 30 de maig del 2010

! MARE DE DÉU, SENYOR !, QUIN PATIMENT

Mare de Déu ! jo pensava que seia dur, però potser .....no tant !, ha sigut tot un repte, 96 km i 4.022 m de desnivell positiu !, una passada, peró finalment s´ha pogut acabar, no sense molt, molt i molt patiment, em costarà dies oblidar aquest cap de setmana.

A la línea de sortida una bona representació de la gent del Pallars, amb el nostre crack l´Eugeni, acompanyat del Joan Albós i el Josep, de La Pobla, i els companys Txema de Rialp i Thierry de Sort.






La cursa, a part de la seva duressa, ha sigut espectacular, amb unes vistes impressionants, i un recorregut molt divers, pujades dures pel mig del bosc, baixades camp a través, barrancs, riuets, pobles abandonats, pedres i més pedres, pistes, corriols, i més pedres, i més pujades i més baixades, i encara més pedres, i tot aixó en un dia bastant caluros, i acompanyat per un " agradable "exercit de mosques, que no ens han deixat d´emprenyar ni un sol moment.

Ara mateix no tinc gaire clar les possicions de la nostra gent, però semblar ser que l´Eugeni ha fet vora 13 h, i ha quedat en 11ª posició, el Joan no ho ser, però segurament ho ha fet força bé, ja que el tio està molt i molt fort, el Txema m´ha comentat que ell i el seu company el Thierry, han fet unes 16 h, que es un temps bestial, i del Josep encara no se res, demà intentaré localizar-lo per sapiguer que tal va acabar, i jo vaig acabar amb 20 hores i set minuts i més content que un nen amb Playstation nova,

Es la meva segona UT de 100 km, però aquesta d´avui no ha tingut res a veure amb UT Guara, avui em fet 6 km més i 1.500 m de desnivell positiu més, no puc estar més content, ara a descansar uns dies, ........i a preparar la pròxima, aixó si, abans ens haurem de refer una mica


Una abraçada al Arcadi, i al Kike, quina currada !, i un saludo a tots els voluntaris, que com sempre han estat perfectes...
Als companys de fatigues, espero que ens tornem a trovar molt aviat en una d´aquestes curses bojes, però també estaria bé que ens puguessim trovar un dia per anar a sopar,

Distáncia: 96 km
Desnivell Positiu: 4.022 m
Temps: 20 hores i 7 minuts
FC x´126



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada