dijous, 24 de juny del 2010

BTT PEL LLAC DE MONTCORTÉS

Ja passada la revetlla de Sant Joan, i encara tips de vi, coca i petards, ens trovem a les vuit del matí a la Plaça de l´arbre amb el Xavi Boix, el Pere Costa i l´Àngel Perati, -culpable de la sortida-, preparats per anar a fer la volta al llac de Montcortés.

Sortim de La Pobla, carretera de Sant Miquel, i arrivem fins a la cruïlla de Reguard, aquí comença una dura pujada fins a la gravera de Jussà, i en aquest punt s´acaba la carretera i agafem la pista que ens portarà fins a Montsor, pista en bastant bon estat, un cop a Montsor arrivem fins a la cruïlla de Peracalç tot planejant , en aquest punt començem la baixada fins al Llac, tot disfrutant d´unes espectaculars vistes, que mereixen tot l´esforç de la pujada.

Arrivem al Llac, agafem aigua, i baixem per carretera fins a Senterada, on fem una parada improvisada per pendre una cervesseta, unes patates i uns "berberechos", cortessia del Xaxi i l´Àngel, els únics que portaven cuartos, i ara que ja estem recupertats, tornem cap a La Pobla per la carretera de Sant Miquel.

En resum un matí de bike fantastic, aixó s´ha repetir, i per acabar, Àngel del mes que bè no passa que anem a Boumort ,

Temps: 4 hores i 40 minuts
Distància: 48 km
Desnivell Positiu acumulat: 948 m
FC x´ 111

els protagonistes del dia, el del mig el "culpable" de tot