diumenge, 15 d’agost del 2010

BTT LA POBLA-LLIMIANA-SANTA ENGRÀCIA

Avui toca BTT, desprès de fer una mica de running durant la setmana, avui toca agafar la cabra, i sortir a fer un tomb, avui amb la companyia del Lluís que em portarà pels voltans de Tremp.

Hora de sortida a les 8:30 a Tremp, així que jo surto a les 7 de La Pobla i tranquil.lament agafo el camí de La Font de la "O" i cap a Tremp, matí força fresquet, no sembla que estiguem a l´agost, deunidó la rasca que fà.

Ja a Tremp, el Lluís em porta per caminets fins a Fontsagrada, aquí agafem la carretera i anem cap a Llimiana, on ens espera una pujada de 5 km, que ens porta fins a la Font de Llimiana, les vistes del Llac de Cellers, i del Castell de Mur, ens acompanyen bona part de la pujada, lo que fà que la pujada es faci més entretinguda.

Ja a la Font, parem a esmorzar, bocata, un plàtan una mica d´aigua, i tornem a agafar la cabra per fer una baixada per un camí bastant pedregós fins tornar a trovar la carretera de Font Sagrada, on agafarem la carretera principal que ens portarà fins a Tremp.

Un cop a Tremp, deixo al Lluís, i jo m´en torno cap a La Pobla, passant per Santa Engràcia, Salàs, i per carretera ja fins a casa

Lluís em de tornar a quedar, molt bona sortida

Distància: 88 km
Temps: 5 hores i 50 minuts
Desnivell Positiu: 1.850 m
FC x´125
Llimiana
La Font de Llimiana
els habitants de La Font



Molt bé Lluís, proba superada !!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada