dissabte, 14 de novembre del 2009

MINI TRAIL PELS VOLTANS DE LA POBLA

Per acabar bé la setmana, m´he decidit a fer una mini trail pels voltans de La Pobla, amb aquest recorregut, sortir de La Pobla, direcció al Barranc de Vallcarca, pujar fins a Montsor, -que avui m´ha costat un munt-, una vegada a Montsor, he continuat pujant per la pista fins que he arribat al cap de la serra, on hi ha una cruïlla amb dos camins, el de la dreta que va cap a Montcortés, i el de l´esquerra, que baixa cap a Reguard, he agafat aquest últim, la pista que baixa a Reguard, una baixada bastant llarga, una vegada a Reguard, continuar per la carretera general, fins al cruce d´Erinyà, i d´allí direcció cap a La Pobla per la carretera vella de Sant Miquel, un "bon tute", ara em farán falta uns dies per recuperar-me d´aquesta setmana tant intensa.

Temps: 4 hores 4 minuts
Distància: 26, 42 Km
Desnivell positiu: 1300 m
FC x ´132

cruïlla de Moncortés i Reguard

Montsor i La Pobla, des de el cap de la serra

arribant a Reguard

segona derrota dels Celtics, però no passa res, i com no m´agrada ficar els videos dels Celtics quan perden, penjo dos videos de Dwyane Wade, per mi el jugador més elegant i amb més clase de tota la NBA