dissabte, 12 de desembre del 2009

MINI TRAIL POBLA-TORALLA

Nova sortida per fer una mica de running, aquesta vegada per la zona de Toralla. La ruta d´avui comença a La Pobla, direcció cap a Pumanyons pel camí que s´agafa per les piscines, des de Pumanyons continuem cap a Sant Joan, seguint la ruta nº 3 de BTT, tot per camí, una vegada a Sant Joan, em d´anar cap a Toralla, en aquesta zona hi ha un petit tram d´asfalt, però aviat trovarem la pista que continua coincidint amb la ruta nº 3 de BTT, aquest tros de pista en continua ascensió, ens portarà a una cruïlla, on podem anar cap a Toralla, o cap a Salàs, avui com anava bè de temps, ni Toralla ni Salàs........, he decidit pujar una mica més i anar fins a l´Ermita de Sant Salvador per la pista ampla, en aquest punt ja em abandonat la ruta nº 3 de BTT, una vegada a l´Ermita baixada rapidissima pel caminet de la cresta, recomanat per "Campbase", - Carlos un senderillo guapissim - , parada obligada per contemplar el paisatge, i fer alguna foto, les vistes des de la cresta són espectaculars. Continuem baixant i arrivem a Toralla, i des de aquí cap a La Pobla seguint la Carretera.

Distància: 23,15 Km
Temps: 3 hores 24 minuts
Desnivell Positiu: 1.000 m
FC x´140
panoràmica des de la cresta !

al fons l´Ermita de Sant Salvador

No es veu gaire bé, però a sobre de l´agulla hi ha un voltor