dissabte, 5 de desembre del 2009

VOLTA A MONTSOR

Avui per fí he pogut donar la volta a Montsor, ja que ahir al final es va complicar el dia i no vaig tindre temps.
Pujada a Montsor a pel, sense aigua, sense bastons, sense res........, però la veritat es que es puja molt més cómodo amb els bastons, i de fet jo pujo més ràpid amb bastons que sense.
Dia fresquet, i despejat, tot pujant m´he trobat al Mia que ja baixava !, tú si que has matinat, a més la pujada l´ha fet rapidísima, 1 hora, jo avui he tardat 1 hora i 5 minuts, el pròxim dia Mia pujo amb tú.
Bé finalment he tardat 1 hora 59 minuts, lo que suposa el meu record personal, no es que sigui un gran temps, però ja està be...., lo que si he notat es que s´he m´ha fet curta , ara estic acostumat a sortides més llarges, però menys explosives que aquesta, bé de fet tot suma i la qüestió es anar acumulant Km i desnivell.

Distància: 14 Km
Desnivel: 850 m
Temps 1 hores 59 minuts
FC x ´ 149

Les 10 millors jugades, dels partits del divendres, Atenció a la cistella de Kobe Bryant.........Espectacular !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada