dissabte, 19 de desembre del 2009

RUTA DELS POBLES ABANDONATS

Esplendit matí per anar a còrrer una mica, cel totalment despejat, assolejat, encara que.... una mica fred, bé una mica no!!!, bastant fred, només cal mirar lo que marcava el cotxe al arribar al camp de futbol d´Aramunt..........

Al sortir del cotxe, pensava que estava a Siberia, deunidó la rasca que feia a les 8: 45 del matí

La ruta d´avui començe al Camp de futbol d´Aramunt, i aniré seguint els pobles abandonats que es troven a la vora del Llac, el primer poble que trovem, es Aramunt Vell, un poble preciós, en el que es poden trovar cases restaurades.
La foto està feta quant he tornat al cotxe, ja que al iniciar la ruta no em veia amb cor de treurem els guants

seguint la carretera de la Font de la "O", el pròxim poble que veiem es Punt de L´Anell, petit poble sobre un turonet, totalment en runes, aixó si, amb unes vistes privilegiades sobre el Llac de Sant Antoni.
Aquí tampoc m´he pogut treure els guants.....

Ara sembla que ja he entrat en calor, i continuo la marxa, fins arrivar a la cruïlla que hi ha per anar cap al pròxim poble, Montesquiu. Començo la dura pujada, fins arrivar a l´Ermita de Sant Serni, molt a prop ja de Montesquiu

Una vegada superada l´Ermita, arribem a Montesquiu, poble que encara conserva alguna casa més o menys en condicions,
Aquest poble l´aprofiten els militars per fer maniobres de tant en tant. A la foto es pot veure en primer plà Montesquiu, i al fons tocant al Llac Punt del Anell

Aquesta es la cara, que se m´ha quedat, després d´una hora corret i ha -8º,........ si, si, semblo Doña Rogelia.....

Deixo ja Montesquiu enradere, i continuo pujant, fins trovar la cruïlla que em portarà fins al pròxim poble, Galliner, per arrivar primer, em de passar un petit barranc, totalment congelat, i passarem per sota del Roc de Neret, una vegada allí, començarem una forta baixada, i ja haurem arribat al Galliner....l´últim poble de la ruta d´avui

Bé ara ja només queda, acabar de baixar per anar a buscar un altre cop la carretera de La Font de La "O", i tornar cap a Aramunt.
Avui ha sigut una de les millors sortides que he fet ultimament, m´agraden especialment aquestos dies que fà molt fred, o ha nevat, o està tot enfangat..... qualsevol cosa que surti de la normalitat. Però ara mateix lo que més em ve de gust es una dutxa ben calenteta

Temps: 2 hores 40 minuts
Distància: 19,03 Km
Desnivell Positiu: 1.152 m
FC x´130

1. Bon entreno consagrat... com diu un..."Mejor hacer y arrepentirse, que no hacer y arrepentirse”

2. Com has degut disfrutar carnús!!!Aquestes sortides son mitiques i de tant en tant san de fer,però olé tus huevos....carlos.